Jesteśmy jedyną firmą w Polsce tak zaangażowaną w programy partnerskie z wiodącymi firmami o zasięgu globalnym, oferującymi komercyjne rozwiązania dla biznesu w oparciu o świat Open Source.
Nasza firma świadczy komercyjne wsparcie dla systemów (Debian, Ubuntu, Red Hat, SuSE) i aplikacji Open Source. Miesięczny koszt utrzymania w ruchu serwera aplikacji to 500 PLN. Koszt godziny pracy specjalisty przy realizacji zadań zleconych to 120 PLN.
Miło nam poinformować, że nasza firma została partnerem firmy Red Hat Inc.
Miło nam poinformować, że nasza firma została pierwszym i na razie jedynym w Polsce partnerem firmy Canonical – twórcy dystrybucji Ubuntu – w najbardziej prestiżowej kategorii Solution Provider Partner.
Miło nam poinformować, że nasza firma została partnerem firmy Novell Inc.
Firma Cirrus rozpoczęła swoją działalność w 1994 roku. Założyciele naszej firmy od samego początku wiedzieli, że aby odnieść sukces muszą stworzyć firmę wyróżniającą się wysoką jakością obsługi oraz posiadającą właściwe kompetencje merytoryczne. Te założenia oraz doświadczenie zawodowe wpłynęły na decyzję dotyczącą zakresu działalności i filozofii działania naszej firmy. Najważniejszą zasadą obowiązującą w Cirrusie jest troska o satysfakcję naszych Klientów. Zakres działalności w szczególności obejmuje budowę i zarządzanie sieciami rozległymi, zabezpieczanie dostępu do Internetu, implementację i utrzymanie w ruchu aplikacji Open Source, wspomagających prowadzenie biznesuoraz prowadzenie szkoleń z dziedziny oprogramowania typu Open Source.
Cirrus nie jest firmą dużą. Jest to nasz dodatkowy atut – starannie dobrany zespół jest w stanie skutecznie konkurować z największymi integratorami świadczącymi podobne usługi. Dzięki temu że jest nas niewielu, problemy naszych Klientów nie są anonimowe, nie giną w sieci biurokracji i procedur obowiązujących w dużych koncernach. Bezpośrednie kontakty naszych administratorów z Klientami umożliwiają nam doskonałą znajomość ich potrzeb i błyskawiczną reakcję na wszelkie prośby i uwagi. Dotychczasowe działania pokazały, że również dla naszych Klientów bardzo ważna jest możliwość współpracy z konkretną osobą z firmy Cirrus, która ponosi pełną odpowiedzialność za świadczone usługi.
Realizując przyjętą strategię działania, starannie analizujemy problemy potencjalnych Klientów tak, aby zaproponować im najbardziej optymalne rozwiązanie za równo ze względu na koszty, wydajność, niezawodność jak i bezpieczeństwo. Dzięki temu, że nie związaliśmy się umowami z żadnym producentem sprzętu czy oprogramowania pełnimy rolę bezstronnych ekspertów, których jedynym interesem jest znalezienie najlepszego dla danego Klienta rozwiązania. Aby pokazać kompetencje naszych pracowników nowym Kontrahentom, w indywidualnych przypadkach gotowi jesteśmy do jednorazowego, nieodpłatnego rozwiązania problemów, z którymi nie są sobie w stanie poradzić. Z założenia jednak nie podejmujemy się odpłatnej realizacji projektów jednorazowych. Jedynym sposobem skorzystania z naszych usług jest podpisanie długoterminowej umowy o współpracy.
Nasze działania marketingowe nie opierają się na agresywnym zdobywaniu rynku i maksymalnym zwiększaniu liczby współpracujących z nami firm. Doskonale wiemy, że Klienci, z którymi już współpracujemy, gwarantują nam stały rozwój, generowany w sposób naturalny poprzez ich specyficzne potrzeby, których realizacja stanowi dla nas kolejne wyzwania i nie pozwala zatrzymać się w miejscu. Dlatego przede wszystkim dbamy o stały wzrost jakości świadczonych usług.
Opisany powyżej system współpracy umożliwił nam ustanowienie celów tożsamych z celami Klientów – patrzymy razem z nimi w tym samym kierunku. Problemy Klientów są naszymi problemami, i równie mocno jak naszym Klientom zależy nam na ich szybkim rozwiązaniu. W trakcie współpracy my poznajemy Klienta, a on nas, a po upływie krótkiego czasu nie działamy już wyłącznie na zasadzie Klient – Zleceniobiorca, ale stajemy się Partnerami w realizacji wspólnych zadań.